Continental defektgarancia

Continental defektgarancia
2021-08-17 Varga Ádám

Hogyan tekerhetsz gondtalanul, defekt miatti bosszankodás nélkül? – A megoldás: Continental defektgarancia!

 

Most lehetőséged van a vásárlástól számított 1 éven belül a defektes Continental gumid cseréjére!

A részletekről és a feltételekről érdeklődj annál a kerékpárboltnál, ahol a gumit vásároltad – vagy nézd meg itt, a hivatalos garanciális weboldalon!

 

Fontos tudnivalók:

A defektgarancia kizárólag új Continental gumiabroncsokra vonatkozik, amelyek a vásárlást követő 1 hónapon belül regisztrálva lettek a vevő által a lentebb található űrlapon.

* A garancia kizárólag a Continental lent felsorolt kerékpár gumiabroncs modelljeire vonatkozik, amennyiben minden alábbi feltétel is teljesül.

* Ez egy önkéntes, díjmentes, kiegészítő szolgáltatás, amely nem korlátozza a törvényben biztosított jogaidat, például a jótállási vagy termékfelelősségi jogokat hibás termék esetén.

A garanciális időszak a vásárlással és a megfelelő regisztrációval indul, és 1 évig érvényes a vásárlás dátumától számítva, érvényes blokk vagy számla bemutatása azonban minden esetben szükséges hozzá.

Pacific Cycles partnerek

Részvételi feltételek:

* Kizárólag végfelhasználók vehetnek részt a kampányban, akik a terméket újonnan vásárolták egy magyarországi kerékpárboltban, és ezt a vásárlási blokk feltöltésével igazolják az űrlapon.

* A garancia azokra az új, Magyarországon, hagyományos kiskereskedelmi üzletben vásárolt Continental gumikra érvényes csak, amelyeket Continental belső gumival és Continental tömlővédőszalaggal együtt vásároltál, használtál.

 

A defektgaranciában részt vevő Continental modellek:

GP Urban, Ruban, eRuban Plus, Contact Urban, Pure Contact, Contact Plus, Contact Plus City, eContact Plus

 

Hogyan működik a Continental defektgarancia?
Ha a Continental gumiabroncsoddal defektet kapsz, mi a csereprogram keretében kicseréljük a gumiabroncsodat és a kerékpár belsődet is. Ehhez a defektes gumiabroncsot és belsőt vissza kell küldeni, vinni a vásárlás helyére és a feltételek teljesülése esetén a garancia érvényesíthető, a gumiabroncsot és belsőt cseréljük.

 

Continental defekt garancia regisztráció

Hogyan érvényesíthető a garancia?

1. Regisztráció – A vásárlást követő 1 hónapon belül regisztrálni kell a vásárolt gumiabroncsot az alábbi űrlapon.

2. Igénylés – Garanciális esetről akkor beszélünk, ha a regisztrált termék a garanciális időszak alatt visszavonhatatlanul defekt miatt megsérül (szög, csavar vagy üveg okozta sérülés), normál kerékpáros használat közben, és cserére szorul. A garancia felütéses defektekre nem vonatkozik. Ha a gumiabronccsal defektet kapsz, küldd vagy vidd vissza a vásárlástól számított 1 éven belül, az érvényes blokkal vagy számlával együtt a kereskedőhöz.

3. Kedvezmény – A feltételek teljesülése esetén mi (illetve a kereskedő) ingyen kicseréljük a gumiabroncsodat és kerékpár belsődet egy új, azonos vagy hasonló kategóriájú Continental gumiabroncsra és belsőre.

 

Kizáró okok – mikor nem érvényes a garancia?

- Ha nem tudod igazolni a gumi eredetét, vagy a kár típusa nem bizonyítható.

- Természeti katasztrófa, tűz, lopás esetén.

- Gyártási hibából eredő problémák (ezek a törvényes jótállás alá tartoznak) esetén.

- Nem megfelelő felszerelés, leszerelés, vagy nem engedélyezett felnin történő használatnál.

- Ha a gumiabroncs nem az eredeti céljára lett használva.

️Szükséges: A garancia kizárólag akkor érvényes, ha az űrlap minden mezője pontosan és hiánytalanul ki van töltve.

 

Fontos dokumentumok feltöltése:

- Ha a blokkon nem látszik egyértelműen a termék neve, mérete vagy színe, kérünk, csatolj egy fotót a gumiabroncson található címkéről is!

- Töltsd fel a vásárlást igazoló blokkot, valamint legalább egy képet a megvásárolt gumiabroncsról.

A garanciális ügyintézés kizárólag a hivatalos garanciális weboldalon keresztül történik.
A változtatás jogát fenntartjuk.